Együtt sikerülni fog!

Egy nem mindennapi kihívás (ne csináld meg!)

2020/09/18. - írta: RiaRia

porridge-2071158_640.jpg

Láttad Gökler Kriszti videóját a youtube-on? Igaz, én csak most találtam rá, és még teljes egészében végig sem tudtam nézni, de amire vállalkozott, az nagyon durva, ahogy Ő fogalmazott. Nézd meg, megtalálod a youtube-on, Gökler Kriszti videóját.

A videó címe:

10000 KALÓRIA KIHÍVÁS I Sikerült?!

_______

A videóban nem kisebb dologra vállalkozik, minthogy elfogyaszt egy nap 10000 kalóriát. Az elejét már láttam a videónak, és elég ijesztő, hogy szinte képesek vagyunk megenni sok-sok kalóriát, ha az agyon cukrozott, vagy sok transzzsírral van tele. Vagyis olyan zsírokat eszünk, amik nem jók a szervezetünknek. Ma én is végignézem a videót, mert kíváncsi vagyok a végére, de nem bírtam ki, hogy ne ajánljam neked is megnézésre. Kriszti is egy blogger, de rengeteg videója van fent a youtube-on, amit érdemes megnézni. Az fontos, és meg is jegyzi Kriszti a videó legelején, hogy Ő csupán viccből csinálja végig ezt a 10000 kalóriás napot, ne csinálja utána senki sem. Ezt én is javaslom, mert már az elején kiderülnek olyan dolgok, amik miatt nem érdemes ebbe a kihívásba belekezdeni. A szervezetünk ugyanis nemigen tolerálja jól az ilyen mértékű eszegetést.

Most nem is írok többet, mert én is megnézem a videó hátralevő részét, de van okunk tanulni ebből a kihívásból. Azt hiszem, hogy egy ideig búcsút mondok a cukrozott élelmiszereknek, már a zabkásámat is az előbb cukor nélkül ettem meg. :)

 

 

komment
süti beállítások módosítása