Együtt sikerülni fog!

Csak ésszel...!

2021/10/28. - írta: RiaRia

tray-g4e31dc9f4_640.jpg

Egyéb okok miatt csak most van időm írni, nehezen fogyogatok, még mindig száz kiló fölött vagyok. Az a helyes, ha időnként leírom, hogy mennyi a súlyom. A kedvem az szuperjó, és nem vesztettem el a fonalat, csak én nem tudok 5-6 kilókat fogyni egy hónap alatt, jó, ha lemegy az ideális 2 kiló.

Most vagyok 105 kg. Ez is vészesen sok, de ha azt veszem alapul, hogy 112 kg volt a legtöbb, és még nem is volt olyan régen, hogy szintén ennyi voltam, akkor az a 7 kiló mínusz csak jelent valamit. Az övemet egy lyukkal beljebb lehet összekapcsolni, ez mennyei érzés. :) A derekamról megy le most a legtöbb súly, tehát formálódom egy kicsit. Mérem cm-ben is az értékeket, azok is szívet melengetőek. 

Vigyáznom kell, mert kezdek rákattanni a szénsavas üdítőkre, hosszú távon ez nem jó. Vissza kell térni a vízre és a teákra. Most úgyis olyan időszak van, hogy a tea, a gyógytea, a gyümölcstea jót fog tenni. Tervem, hogy november végére 104 kiló legyek, év végére pedig már 100 alatt kéne, hogy legyek. Az új évben már nem szeretnék 3 számjegyet látni a mérlegen, amikor mérem magam. Ez nem lehetetlen, megvalósítható. 

Távolabbi célok, hogy 2022. augusztusára 80 kg legyek, még távolabbi, hogy 2023-ra elérjem az álomsúlyomat, 62-64 kg körüli értékben. Ha minden hónapban lefogyom a tisztességes 2 kilómat, akkor ez menni fog. 

Belevetettem magam a karácsony előtti nagytakarításba, ettől is sokat várok, és nem szeretném ellébecolni. Ha minden igaz, jön a gyaloglás, a torna, most ezek azok, amik levihetik a súlyomat. Több kiló menne le, ha szeretném, de vigyázok a bőröm ruganyosságára, ne ráncosodjak, vissza tudjon húzódni a bőröm a fogyással. Ezért nem is siettettem a nagy fogyást, csak szép lassan. Ha hűbelebalázs módjára csak a súlyra figyelek, akkor régen rossz nekem, sok minden más is beletartozik az életmódváltásba. Nemcsak lefogyni szeretnék, hanem olyan testet, aminek örülök. Láttam már 40 kilós fogyásokat, amiket egy év alatt hoztak össze, de nekem nem ez a célom, mert az eredmény nem tetszett. Belülről is táplálom a szervezetemet, igyekszem a belső szerveimre is jól odafigyelni. :)

Úgy érzem, hogy menni fog, egyre jobban bírom a diétát, és nem csábulok el olyan hamar. Hát, akkor jöjjön, aminek jönnie kell, mindent ésszel kell csinálni, akkor tetszeni fog a végeredmény is. :)

Hajrá! :) Gyerünk, az új évig még van egy-két hónap! :)))

 

 

 

komment
süti beállítások módosítása