Együtt sikerülni fog!

Mérlegelő

2022/07/13. - írta: RiaRia

wild-bird-g9e6f9696b_640.jpg

92.5 kiló vagyok ma is, ma van az igazi mérlegelés. Tegnap rendeltünk kaját, olyan nagy adagot hoztak, hogy egyet meg kellett feleznünk. Még ajándék üdítőt is kaptunk.

Nagyon belaktam, így még csodálkozom is, hogy maradt a súlyom. De azért örvendetes, hogy már közel járok a 90 kilóhoz. :)

Sok víz lefolyik még a Dunán, mire tényleg lefogyok, de sebaj, már kezdek belejönni az életmódváltásba. Ha már megint szóba került az életmódváltás, meg szeretném említeni, hogy ki sem tudom fejezni szavakkal, azt az érzést, ami eltölt ilyenkor, mikor rágondolok az életmódváltásra. Sosem gondoltam, hogy tudatilag eljutok idáig, hogy ennyire át tudom érezni az életmódváltás fogalmát.

Azt, hogy már reggel a csivitelő madarakkal ébredek, majd szépen sorban be tudom tartani az alapszabályokat, és még a magam módján hozzá is tudok tenni egy-két dolgot, ami azt eredményezte, hogy szépen sorban fogyogattam eddig. Nagyon klassz kis két hónap van mögöttem, és remélem, hogy már csak ilyenek lesznek ezután is. Nagyon hálás vagyok, hogy idáig eljutottam, rengeteg mindent elsajátítottam, amit tudok kamatoztatni ezután is.

A tegnapi estebédnek köszönhetően már nem is tudtam vacsorázni, olyan sok volt a tányéromon az étel, szebbnél szebb falatokkal, hogy öröm volt nézni. Ezért is jó az a tanács, hogy egyszer-kétszer együk jól teli magunkat, de csakis egészséges ételekkel. Nem fogunk visszahízni, mint az én példám is mutatja.

Ma is dokinénihez kell mennünk, így rövidre fogom most a szót, mert készülődnünk kell. 

A mai motiváló gondolatunk a következő:

"Nem tudsz átkelni a tengeren csupán bámulva a vizet." (Rabindranath Tagore)

ui.: Hát, lyukas két fillért is adtam volna régebben, ha valaki gyakorlati módon megmutatja az életmódváltás folyamatát. Hogyan kell csinálni, mit kell elhagyni az életemből, és egyáltalán hogyan is kell ezt csinálni. Még most is adnék két lyukas fillért, ha valaki megmondja, hogyan is kell ezt tovább fejleszteni, hogy elérjem az álomsúlyomat. De lehet, a többi már kiderül útközben is, mint ahogy az eddigiek is. Kezdd el, csináld, és az erőd is meglesz hozzá! :)

 

 

 

 

komment
süti beállítások módosítása