Együtt sikerülni fog!

Újra itthon!

2022/07/23. - írta: RiaRia

smoothies-gdf95a5879_640.jpg

93.7 kiló vagyok, már itthon vagyok, és össze tudtam hasonlítani a két mérleget, amin eddig mértem magam. Pesten kb. két kilóval mér kevesebbet az a mérleg, itthon tehát az enyém a nem jó. Nem azért, mert az enyém többet mér, hanem mert a másik mérleg az hitelesített mérleg, az enyém pedig nem.

Ma kezdek el tornázni, illetve tegnap már bejelentkeztem Zitához, és tornáztam is 15 percet, de a kihívás első napja az ma van. 30 napig tart majd. Enyhe izomlázat érzek már, ezt sejtettem is, hogy így lesz, de mivel minden nap más testrészt dolgoztatunk meg, így nem terhelődik mindig ugyanarra a fájdalom. És, ugye eddig nem volt alkalmam az elmúlt két hónapban nagyon mozogni, érthető is, hogy így reagál a szervezetem.

Ma gyalog is kellene mennem, ami a legnagyobb hőségben (42 fok lesz) nemigen ajánlatos, így még nem tudom, lehet, itthon maradok végül. 

Még van egy Életkristály nevű életelixírem itthon, ezt elkezdem szedni, azt mondják, hogy nagyon jó hatása van. Csak 5 cseppet kell naponta szedni belőle, ez egy gyümölcskoncentrátum, elég húzós ára van, de ha már megvettem, akkor kihasználom a lehetőséget, és szedni fogom. Én nagyon bízom ebben, folyamatosan kell szedni, hatásos az általános közérzetre, javítja azt, és az erek egészségét is védi. Még akkor vettem, amikor nagyon magam alatt voltam, csak itthon maradt, és most fedeztem fel, hogy van ez nekem. :)

Keresek még olyan gyakorlatokat, amit steppad segítségével lehet végezni, ezt a vádlim erősítése miatt szeretném, de nagyon fokozatosan. Izmosítani kell, ehhez még használok két db egy kilós súlyzót, lehet, ettől is van az enyhe izomlázam most, mert már tegnap bevetettem.

Sok mindent lehet alkalmazni, hogy jól haladjon az életmódváltásunk. (a natúrvarázstea - méregtelenít; a zöldtea - erőt ad; szűztea - szintén jól méregtelenít; cukor helyett én fruktózt szoktam használni, ha nagyon muszáj; sörélesztőt szoktam még venni - ez nekem mindig beválik, ezt az immunerősítésre szoktam venni néha; AKTIV ÁRPA FORMULA - ez a kedvencem, ennek energetizáló hatása van; zabkorpa és búzakorpa - ezt kiegészítésképpen minden kalóriaszámolás nélkül bátran lehet használni; és még sorolhatnám...). Persze én sem mindent egyszerre használok, hanem mikor melyiket. Találd meg, ami számodra is hasznos, és kiegészítésként nagyon jól be szoktak válni ezek az étrendkiegészítők.

A mai motiváló mondatunk a következő:

Ébredj kicsit hamarabb, mint tervezted, meglátod olyan értékes percek birtokába jutsz, amit hasznosan tudsz felhasználni a saját egészséged érdekében. 

ui.: - Ébredj vidáman, frissen, tervezz szórakoztató programokat magadnak ebben a forró kánikulában. Hétvége van, jó kikapcsolódni egy kicsit. Vigyázz magadra, igyál sok folyadékot, mert igényli ilyenkor a szervezetünk. 

 

 

komment
süti beállítások módosítása