Együtt sikerülni fog!

Be kell építeni a mozgást is az életembe.

2015/07/12. - írta: RiaRia

Beszüntettem a jégkrémevészetet, jobb is a közérzetem, és jobb nem is gondolni a sok-sok édes dologra, amit eddig mindig befaltam. A tanácsom csakis az lehet, aki csak tudja, hagyjon fel az édes és cukros ételek evésével, sokkal szebb a világ ezek nélkül, s főleg egészségesebb. Nem leszek azért egészségmániás, mert az sem jó, de mindent ésszel kell csinálni, már rájöttem.

Szépen dekánként fogyogatok, de így jó, én is pont így képzeltem el. Most könnyű dolgom van, mert nyár van, hogy mi lesz télen még nem tudom, de épp most kell rászoktatnom magam egyfajta jó stílusra, ami hosszútávon is kitart majd. Nem eszem sokat, mert alig érzek éhséget, nem tudom, hogy ennek mi az oka, valószínű, hogy a meleg is közrejátszik benne. Mindenesetre kihasználom a kedvező alkalmat, mert ilyen nem sok lesz az életemben, azt hiszem.

Egyszóval rajtra fel, folytatódik az életmódváltás, most a súlyom 87 kiló. Főleg gyümölcsöket eszem jelenleg, meg amit főzök a családnak, de nem kivételezek "nagyon" magammal, délben, főétkezéskor megeszem az aznapi levest, és a második fogást is. Hagyományos magyar konyha szerint étkezik a család, így én is eszem azt, amit ők. Viszont olykor-olykor a reformkonyha híve vagyok, de csak lazán értelmezem ezt is, mert én húst is eszem, tejtermékeket is, tojást is, de tetszik a vegetáriánus konyha is, így egy-két napot szoktam így is enni.

Törekszem a nagyon egyszerű étkezésre, és a legfontosabb talán az, ami jó, hogy tényleg csak akkor eszem, amikor éhes vagyok. Ezt kellene sokáig betartani, és akkor tudok jól fogyni is. Hát, a mozgás még hiányzik, mert azt elhanyagoltam, de igyekszem minél hamarabb pótolni. Egyelőre marad a saját kreációjú gimnasztikai gyakorlatsor, később majd bővítem, ahogy tudom. Most eléggé le vagyok gyengülve, épp amiatt, hogy nem tornáztam, meg kell erősítenem magam mindenképp.

Gyere tarts velem, kezdjük, illetve folytassuk ott az életmódváltást, ahol épp most tartunk.

Küldök egy jó kis dalt, hogy legyen ehhez kedved. :)

 

 

komment
süti beállítások módosítása