Együtt sikerülni fog!

Induljunk a piacra zöldfélékért.

2017/02/25. - írta: RiaRia

apple-1526602_640.jpg

98.7 kiló vagyok, és a nagyon szoros minta szerint 98 kg-nak kell lennem február 27-én, ha valamire is számíthatok a fogyásomban. Ez teljesíthető, két nap alatt 70 dkg, az kivitelezhető. Most zöldséges rizssalátát fogok enni estére, amiből egy adag 503 kalória. Ennek a rövid leírását láthatod most:

A rizst(30 dkg) puhára pároljuk. A sárgarépát(1-2 db) és a gombát(15 dkg) kb. 1 centis kockákra vágjuk, a gombát szeleteljük, majd a borsóval(15 dkg) és kukoricával(15 dkg) együtt egy kevés sós vízben puhára főzzük. Leszűrjük és hűlni hagyjuk. A paprikát(1 db), a paradicsomot(1 db) és a kígyóuborkát(fél) a répához hasonló kockákra vágjuk. A póréhagymát(arasznyi) és a retket(2-3 db) félkarikára szeljük, a metélőhagymát(fél csokor) és a petrezselymet(fél csokor) finomra aprítjuk. Mindezeket a rizzsel összekeverjük, egy kicsit megborsozzuk, ha kell, utánasózzuk. 

Egy óra alatt megvan, de az adagok 4 személyre szólnak. Én egy-két dolgot kihagyok belőle, pl. a retket, és lehet a paradicsomot is, ezek nincsenek itthon, és elég gazdagnak tűnik a saláta ezek nélkül is.

Örülök, hogy fogytam, már elég volt látni a 100-as számot bőven. Tornáznom kell ma, tegnap gyalogoltam fél-háromnegyed órát, és lehet, hogy egy kis intenzitású szobabicajt is beiktatok még ma estére. Egyelőre bírom ezt a fajta étkezést, bár még sok idő nem telt el, amióta belevágtam a saláta evésbe.

Az első nagy határidő március vége, akkor már 95 kiló alatt kell lennem. Még sosem jött be hosszabb távon, hogy heti egy kiló lemenjen, de ezért van a torna, az edzés, hogy ezzel rásegítsek.

Hozni kell a formám, különben csúfos vereséget szenvedek. Gyerünk, vágjunk bele, és tartsunk ki! :)

 

komment
süti beállítások módosítása