Együtt sikerülni fog!

Megtörtént az a bizonyos "kattanás" a diétához.

2019/05/06. - írta: RiaRia

mind-544404_640.png

Mindenkinél másképp alakul az elhatározás, hogy mától aztán végképp fogyókúrázom és leadom az összes súlyfölöslegemet. A családom azt mondta, hogy én azért nem tudtam eddig lefogyni, mert még fejben nem döntöttem el, hogy igazán le szeretnék fogyni. Nos, jelentem, igenis, most ezen a napon, ma, megtörtént az a bizonyos "kattanás", amit annyian említenek, akik sikeresen lefogytak.

Nem lehet ezt szavakkal leírni, hogy hogyan is történik ez a jelzés az agy részére, de most már tudom, hogy diétázni szeretnék, és le szeretném adni a sok súlyt, ami annyira nyomaszt. Az ember lánya egyszerűen érzi, hogy a fejében megváltozott valami, ami addig másképp működött, ami eddig nem engedte, hogy lefogyjon. Reggel futópadoztam, kb. 20 percet, emeltem az intenzitáson, de ekkor még nem éreztem semmi különöset. Hogy ennek az edzésnek volt-e ilyen jó hatása rám nézve, nem tudom, de azóta csak bújom a netet, és a Femina oldalán találtam nagyon jó cikkeket a fogyásról, hogyan is kellene nekikezdeni, és hogyan is érhetnék el sikereket. Olyan jó cikkek ezek a fogyásról, érthetően elmondják bennük, hogy mi miért van, és javaslatokkal is szolgálnak, mit hogyan csináljak. Rájöttem, hogy ez a Femina lesz az én segítő oldalam, az én virtuális dietetikusom, ahonnan erőt meríthetek a továbbiakhoz. És ahogy olvastam a cikkeket, néztem a sikertörténetekről képeket, akkor jött ez a bizonyos "kattanás", amikor már azt érzem, hogy nem akarok zsíros csülköt enni, egy jobb életre vágyom, és egészségesen szeretnék élni.

Eddig úgy voltam vele, hogy nem tudok saját magamra főzni külön. De ez badarság, olyan egyszerűen össze lehet állítani 2 adagot, amit mindig megfelezhetek, és az egyik adagot délben, a másik adagot este megeszem. A 90 napos diétánál pedig délig csak gyümölcs szerepel, így az már eleve adott étkezés. Kívánom mindenkinek, hogy jusson el odáig, hogy ez a nagy "kattanás", vagy más néven a tudatos elhatározás bekövetkezzen, mert igaz, hogy enélkül lehet, hogy hosszú távon kudarcra vagyunk ítélve. 

Nagyon örülök, hogy eddig eljutottam, és mindegy, most hány kiló is vagyok, tudom, hogy ezután, ha mindent jól csinálok, akkor fogyni fogok, és elérem egy bizonyos idő után azt a súlyt, amivel jól érzem magam. Sokat hallottam és olvastam erről a hirtelen jött "kattanásról", ami szükséges ahhoz, hogy sikert érjünk el. Erre mondják azt, hogy - minden fejben dől el először. Csak ezután következik minden más. Nagyon kíváncsi vagyok a folytatásra, de szuper érzés, hogy van már mibe kapaszkodnom, van mihez nyúlnom, ha elbizonytalanodnék. Ez nem kézzel fogható valami, ez belülről jövő indíttatás, amikor is érzem, hogy ettől a pillanattól kezdve már másképp fogom élni az életem. Idáig nagyon hosszú út vezetett, több, mint négy éve írom azt hiszem ezt a blogot, és próbálkoztam már sok mindennel, javasoltam másoknak is több mindent, de a gyakorlatban nem voltam jó. Most elérkezett a pillanat, amire már nagyon vártam, és hála a jó Istennek, most már én is elmondhatom magamról, hogy létezik az a bizonyos nagy elhatározás, az a döntés, hogy mától, ettől a pillanattól másképp fogok étkezni, mozogni. :) Tényleg minden agyban dől el!

 

 

komment
süti beállítások módosítása