Együtt sikerülni fog!

Mindig csak az éppen előtted álló feladat megoldására törekedjél!

2022/01/23. - írta: RiaRia

silhouette-gfd9725b68_640.jpg

Alakulnak a napjaim, élvezem, hogy napirendet írok, és örülök, ha sikerül végigvinni egy napot teljesen, hiba nélkül. :) Már nem sok van hátra a januárból, iparkodnom kell, hogy a tornázás meghozza a kívánt eredményt.

Elkezdtem jógázni, és tanulok meditálni. Ezek most nagyon jól jönnek a lelkivilágomhoz. Nagyon kezdő vagyok mindkettőben, de igyekszem haladni, de az a lényeg, hogy kikapcsol, és ezzel sokat segít a pihenésben is. 

Amiről szeretnék írni, az az, amit a címben is megírtam, - "Mindig csak az éppen előtted álló feladat megoldására törekedjél!" - Ebből is a leglényegesebb az, hogyha sikerült apró részcélokra, részfeladatokra bontanod az álmaid eléréséhez vezető utat, akkor ha besorszámoztad őket, haladj szépen sorban, 1-től 10-ig. Mivel fontossági sorrendbe tetted őket, ezért egy lépést sem érdemes kihagynod, mivel ezek egymásra épülnek. Ugyanúgy, mint amikor olvasol egy könyvet és ott az író a bevezetésben megírja neked, hogy haladj sorban, egymás után a leckékkel, a gyakorlatokkal, mert egymásra épülnek a fejezetek. Ha kihagysz valamit, neked lesz később rosszabb. Tehát, minden lépésre oda kell figyelned!

A napirendemet átalakítottam egy kicsit, egy füzetlapra különböző köröket (majdnem köröket) rajzolok, így dizájnosabb nekem, jobban tetszik, mert ezekbe a körökbe írom be, hogy aznap mi a teendőm. Minden szerepel benne, ami egyébként is szerepelt eddig is a napirendemben, csak még kiegészítettem pár dologgal. Természetesen szerepel olyan kis kör benne, amibe egy aktuális "új dolgot" írok be, ami aznapra inspirálni fog. A mai ilyen "új dolog", az, hogy - ma elhagyok egy régi, rossz szokásomat, helyette beépítek egy új, élvezetes szokást magamnak, ez pedig a mindennapos jóga lesz (kb. 10 perc naponta).

Kialakítottam a fogyitervemet is, két év alatt 20-20 kilótól meg kell szabadulnom. Szépen felvázoltam, hogy havonta mennyi súly kell, hogy lemenjen rólam, így pont kijön a két év alatt a 40 kg. Így leírva borzasztónak tűnik, de amikor részekre bontottam, láttam, hogy havi 2 kiló teljesíthető és el is várható. 

Van egy olyan része a naplómnak, a napirendnél, hogy "Váratlan kellemes meglepetések". Ide olyan dolgok jönnek, amikre alig marad időm, de jólesne beiktatni belőlük néhanapján egyet-kettőt. Pl. felmehetnék a városba kirakatokat nézegetni, csak úgy sétálni semmi cél nélkül, fényképeket tenni a falra a kis unokákról, vagy kint lenni az udvaron még ilyen hidegben is egy órát. Piacra járni, széjjel nézni boltokban, rajzolni albumba és mesét is írni hozzá a leendő kis unokámnak, felkészülni a tavaszi kerti munkálatokra, stb.

Végre tervezek, megvan a rövid lista, fontossági sorrendben. És mindennek a végére odaírtam, hogy - MEG TUDOM CSINÁLNI ! :) Közben nem tétlenkedek, haladok szépen a 100 kiló felé, a februárt már legalább 98-99 kilóval szeretném kezdeni, bár, a Fogyitervemben nem így szerepel, de ha be tudok gyorsítani, az csak jó. :)

Ha mindig tudsz az éppen előtted álló feladatra összpontosítani, sikereket fogsz elérni, és főleg nem hagyod abba.

A mai motiváló mondat a következő:

Építsd fel az életed! :) Csak jól jársz vele. 

 

 

 

 

 

 

komment
süti beállítások módosítása