Együtt sikerülni fog!

Hát, ehhez már szinte hozzá sem tudok szólni.

2022/07/10. - írta: RiaRia

ferris-wheel-g61c9efd5d_640.jpg

92.9 kiló voltam ma vacsora előtt, de mondjuk a vacsora sem volt túl sok, kenőmájas kenyér újhagymával, és tejjel. Nagyon beindult a fogyásom, mindenhonnan azt hallom, hogy mozgás nélkül ez nem egészséges.

Én is tudom, de most ez van még egy darabig. Találtam gyógytornászt, illetve akihez régebben jártam, ő fogad majd szeptembertől. Nem szabad aerobik típusú mozgásformákkal indítani majd, kellenek a finom mozgások. Mindig imádtam a gyógytornát, mindig a kellő izmokat mozgatta meg. Aztán a vírushelyzet miatt abbamaradt, de most új lendülettel várom az első időpontot. 

Hogy mit tudok tenni, hogy ne fogyjak ilyen vészesen? Semmit! Azaz, hogy egy jó laborlelet épp most augusztusban esedékes, abból sok minden kiderülhet. Még mindig a cukorbetegségtől félek, pedig jó két hónapja nem eszem csokoládét. Valami miatt mindig magasabb szokott lenni a vércukrom. De még a múltkor is a határon voltam, nem kellett még diéta sem. No, most a diéta az megy a javából, legalábbis működik az étrend. 

Nem is gondoltam, hogy ennyire meg fogom közelíteni a 90 kilót két hónap alatt. :) És, még nincs vége! :)))

A mostani motiváló mondatunkra csak azt írhatom:

Csak akkor ne félj, hogy túl gyorsan fogysz, ha jól érzed magad, egészséges vagy, és mindennap tudod hozni a formád. :)

ui.: - Ez már tényleg sok(k)nak tűnik, amit produkálok itt napi szinten, de még elviselhető. Majd meglátjuk, mit hoz még a július. Utána jön a torna és a mindennapos mozgás. :)

 

komment
süti beállítások módosítása