Együtt sikerülni fog!

Ne félj újrakezdeni!

2023/08/14. - írta: RiaRia

time-3613618_640.jpg

Én is az újrakezdők táborát népesítem, de meg vagyok győződve arról, hogy bármikor megéri újrakezdeni, inkább mint lemorzsolódni a fogyicsoportban, inkább kezdjük el tizedjére is a fogyót vagy az életmódváltást, minthogy visszaszerezzünk kilókat. Jönnek azok kérés nélkül is, mindig csak azt vesszük észre, hogy már megint nem férünk bele a kedvenc farmerünkbe.

Én is most megint csak új grafikont csináltam a kalóriabázison. Most feljött jó pár kiló, most megint 100 kiló vagyok, és 10 kg-ot céloztam meg, de csak apránként, heti 30 dkg leadásával. Kb. 1550 kcal-át fogok fogyasztani egy nap, így van beállítva. Így jön ki az, hogy csak 30 dekát fogyjak egy hét alatt. Csak módszeresen, ügyesen, hogy ne vándoroljon vissza a leadott kiló.

Jó ideig nem csináltam a diétámat, mert azt mondta a család, hogy elviselhetetlen természetem lesz, ha diétázok. Voltam laborban, nem túl fényes az eredményem, de még nem beszéltem a háziorvossal. 6.11 lett a cukorérték, ez jóval kevesebb, mint a múltkori volt, de vannak rossz értékek is a laboreredmények között. Jó lett a koleszterin, a triglicerid is, úgyhogy remélem nem kapok új gyógyszereket.

Szóval sohase félj újrakezdeni bármit is! Csak te fogsz jól járni, ha újra és újra nekiveselkedsz a diétádnak.

"Az élet nem arra való, hogy mindig jól járjunk. Az életbe bele kell férnie a kudarcoknak, vereségeknek, újrakezdéseknek is. Ez kifejleszt bennünk olyan tulajdonságokat, lehetőségeket, megismeréseket, amelyek a mindig párnázott úton rejtve maradnának." (Popper Péter)

Hallgass meg egy dalt, és bátran vágj bele valamibe újból, amit már régen abbahagytál. Lehet ez éppen a fogyókúra is! :)

 

 

 

komment
süti beállítások módosítása