Együtt sikerülni fog!

Jönnek bizony a salátavacsorák!

2016/01/27. - írta: RiaRia

salad-1095649_1920.jpg

Az a tervem, hogy estére, vacsorára különféle salátavacsorákkal lepem meg magam. Ebédkor jöhet egy mindentbeleragu jó sok zöldséggel, reggel joghurt vagy kefír, tízórai alma, uzsonna narancs. A mai nap még kivétel, nem lehet egyből nagyon keveset enni, ez mindig rosszul sült el. Fokozatosan szépen lassan kell bevezetni az újdonságokat.

A mai napom étrendje:

Reggeli: 1 db alma.

Tízórai: 50 dkg gyümölcsjoghurt.

Ebéd: Zöldborsó leves.

Uzsonna: 25 dkg natúr joghurt.

Vacsora: Borsos tokány (minden köret nélkül).

____________________

Ez így összesen 1162 kalória. 1200 kalóriánál nem szabad többet ennem, és 50 % szénhidrát, 30 % zsír, és 20 % fehérjére kell törekednem. Én régebben rengeteg tejterméket fogyasztottam, de azt olvastam, hogy az sem jó, így a százalékos arányra próbálok koncentrálni. Nem jó a túl sok szénhidrát sem, de a zsír sem biztos, hogy jó választás ha sok van belőle. Az összesnek az összhatása kell, hogy jó legyen. 

Egy kicsit számolom a kalóriát, időt kell áldoznom rá, mert enélkül csak hízok. A későbbi salátavacsora már a reformétrend jegyében fog megszületni, gyakorolnom kell jóízű salátákat gyártani. Én szeretem, így sok baj nem lesz belőle, eddig a lustaságom miatt nem ettem több salátafélét. Mindig minden az időn múlik, jut-e belőle arra, amire szeretnénk. Áldozni kell a mozgásra is.

Itthon fogok gyalogolni és gimnasztikázni. Találtam a Hoxán egy fórumon egy linket, ahol olyan súllyal küzdők, mint én elkezdtek otthon gyalogolni. Megtetszett, ki is próbáltam, de nagyon le vagyok még gyengülve, csak pár percet bírtam ki. Gyakorlással menni fog.

Itt te is megnézheted, és ha van kedved, kapcsolódj be. Igaz, angolul beszél, aki az edzést vezeti, de legfőképpen a helybengyaloglás a fő szempont, könnyű követni. De bizony ki lehet fáradni is. 

Küldök hozzá egy jó kis dalt, hogy legyen kedved fogyózni. :)

Ui: már "csak" 99.6 kiló vagyok, nem is akarom többé látni a 100-as számot egy ideig. :) 

komment
süti beállítások módosítása