Együtt sikerülni fog!

Az eddigi legjobb diétának igérkezik a káposztaleves diéta. :)

2016/07/21. - írta: RiaRia

goal-976853_640.png

Hát, mit mondjak?! Ez a káposztaleves diéta lehet, hogy jól beletrafált a célkereszt közepébe, mert egyrészt egyáltalán nem vagyok éhes (ilyenkor már azon agyaltam, hogy milyen édességek is vannak itthon), és az emésztésemet úgy felkavarta, hogy egy belső nagytakarítást végzett a gyomromban, aminek roppantmód örülök. Igaz, hogy előtte ittam egy csésze méregtelenítő teát, de akkor is az eredmény az lenyűgöző. Persze még az első napom ez, lesznek még változások, de annak nagyon örülök, hogy nem kell drága pénzért vennem étrendkiegészítő kapszulákat, hogy hasonló hatást elérhessek.

Csak javasolni tudom így egy nap távlatából ezt a diétát, olcsó és kiadós mennyiség készíthető olyan alapanyagokból, amit minden nap fogyasztunk. Nekem bejött már az első tányér leves is, rögtön rádupláztam még egy adagot. Mivel mindig a célkitűzés a mániám, így egy jó éves tervet megint kiötlöttem, ami abból áll, hogy jövő év nyár végére le kell adnom az összes felesleges súlyt. Vagyis 98 kg-ról 62 kg-ra kell lefogynom. 36 kiló kb. egy év alatt. Lehet, hogy havi 3 kiló leadása elég lenne??? Ez nem is olyan vészes. Vagyis teljesíthető.

Jókedvvel kezdem ezt a diétát, és remélem, hogy sikerrel járok. A lényeg, hogy tudatosuljon a kis fejemben, - nem szabad visszatérni a régi megszokott étrendhez. - Vagyis útközben ki kell találni, hogy melyik életforma fog majd megfelelni, amit tudok is hosszú távon követni.

Jó így matekozni néha, mert új erőt ad, és mindig lehet változtatni a tervemen. A végén én leszek a nyerő, az biztos. Nem szabad feladni, tovább kell menni minden akadály ellenére is. :)

Küldök egy dalt, hallgasd szeretettel, és fogyózz rendületlenül. :)

 

komment
süti beállítások módosítása