Együtt sikerülni fog!

Ezt ne hagyd ki az életedből. (ajánló)

2017/05/02. - írta: RiaRia

lighthouse-2225445_640.jpg

Egy nagyszerű oldalra szeretném felhívni a figyelmedet, én is most találtam rá, és szupernek tartom. Amit még szeretnék kérni tőled, hogy nézz meg három videót ezen az oldalon, de bárhol böngészel, jó dolgokat találsz. Jó cikkek, jó videók, és blog az életmódváltásról. Én már a hatása alatt vagyok, és érzem, hogy belül is elindult valami változás bennem.

Az oldal címe - fogyokuradetox.hu , és feltétlen nézd meg azt a 3 részes videósorozatot, ami a honlapon van, és az a címe, hogy: - Egészséges életmód automata üzemmódban - Keresd meg mind a 3 részt, és egymás után nézd végig, mert nem fogsz csalódni, de annál többet fogsz megtudni az egészséges életmódról. Most vagyok 96,2 kiló, és nagyon örülök ennek az eredménynek. Én még nem láttam a 3. részt, de lenyűgözött az előadásmód, és az is, amit hallottam. Ezek után már el tudom hinni, hogy le tudok fogyni is, ha megnevelem magam egy kicsit. És nem is kell hozzá sokszor nagy dolog, elég, ha odafigyelünk önmagunkra és arra, mit is csinálunk napközben, vagy nap nap után.

Később írom majd a holnapi étrendemet, az is lehet, hogy holnapra marad, mert mindenképpen megnézem még a harmadik videót is.

Gyere, tarts velem, nézzük együtt, és fogyjunk napról napra.:)

____________

Mai plusz motiváló mondat a következő: SOSEM TUDHATOD, MIT REJT A HOLNAP.

____________

Hallgass meg egy dalt, és készülj föl egy új életre. :)

 

 

komment
süti beállítások módosítása