Együtt sikerülni fog!

Nagyon jó ajánló! :) (még egyszer!)

2020/01/04. - írta: RiaRia

coffee-3025022_640.jpg

Már ajánlottam neked Földi Rita oldalát, sőt azt az eBook-ot is, amit megvehetsz ha szeretnéd. Egy olyan nagyszerű könyvről van szó, ami minden fogyni vágyót útba igazít. Most rátaláltam ismét és ennek a könyvnek a tanácsait betartva fogok diétázni.

Most nem is írok többet erről, mert a Nagyon jó ajánló! :) bejegyzésben rátalálsz Rita oldalára is. Éppen ezért recepteket sem fogok írni, sem azt, hogy mit eszem, mert a könyv receptjei szerint fogok étkezni és nem szabad a tulajdonos engedélye nélkül idézni az eBook-ból.

Amit leírhatok az az, hogy nem bánod meg, ha megveszed a könyvet, mert rávilágít, hogyan is kellene diétáznunk, hogy eredményeket érjünk el.

Természetesen lemértem magam reggel, és a kezdeti súlyomhoz képest már 70 dekát fogytam( elsején kezdtem a fogyót!) Tehát már nem hízok, hanem épp fogyogatok kicsit.

Én most elvonulok, mert olvasok, számomra ez a könyv lesz a Bibliám, ezzel ébredek és ezzel fekszem le aludni. Nézz körül te is a neten is, de Rita oldalán is, ha még nem találtad meg a neked való módszert.

 

 

komment
süti beállítások módosítása