Együtt sikerülni fog!

Módosíts, ha szükséges!

2022/03/07. - írta: RiaRia

think-g244ac4c6e_640.jpg

Tartani szeretném magam a kitűzött irányelveimhez, de ez nem mindig jön össze, és tudom, hogy ezután sem fog mindig összejönni. Ezért kell néha módosításokat végrehajtani az életmódváltásnál.

Most ott tartok, hogy mégiscsak felállítottam egy keretrendszert, amihez tartanom kellene magam kilókban, hogy május-június körül elérjem a 90 kilót. Már így is csúszik minden, mert nem tudtam mitévő legyek, amikor visszavándorolnak a kilók. Most erre találtam ki egy egyszerű tervet, és ezek szerint cselekszem, mert szükséges. 

Februártól állítottam be, hogy hetente mennyit kellene fogynom ahhoz, hogy eredményes tudjak lenni. Egészen június közepéig írtam, mert akkor érném el a bűvös 90 kilót. Ment is a fogyás egy kicsit, de ahogy lenni szokott, visszalopóztak zsírsejtek rám. Ezért vetettem be a következőt: - Ugye hetente mindig a célsúly mellé írtam az új eredményt, ami eddig jó is volt, mert tartottam az irányt. De most valamiért 3 kilóval többet mértem, mint aminek lennem kell majd március 15-én. Mindig 1-ére írok elérendő súlyt, 15-ére, és a hó utolsó napjára. Ez még sok is, szerintem, de nekem átláthatóbb így. A mostani időben gondolatban elkalandoztam, és felszaladtak kilók rám, ezt kell ledolgozni március 15-ig. Ez ugye említettem 3 kemény kiló, mint amennyinek 15-én lennem kell majd. Ma van március 07-e. Innen számolok 15-éig. 8, 9, 10, 11, 12, 13, stb. és a dátumok mellé odaírom, hogy milyen súlyúnak kell lennem azon a napon. 3 kilóval vagyok több, mint kellene, így kb. 50 dkg-mal csökkentettem minden egyes nap súlyát március 7-15-ig. Így elértem, hogy már március 13-án elérem a kitűzött súlyt, ami be van nekem írva március 15-re eredetileg. Ezért nem fogyasztom tovább magam azon az egy napon, ami kimarad (a március 14-e), hanem pihenek, regenerálódom, és szépen megvárom, hogy március 15-én is ugyanannyi legyek, mint március 13-án, amikor elértem a kis célomat. (Részekre bontottam megint, ezt észre kell venni, mert így fogok tudni haladni ezután is).

Március 15 után már megint az eredeti terv szerint próbálok fogyni, tanulva az elkövetett hibámból. Ha megint megakadok, akkor újfent bevetem a taktikámat, és megint csak részekre bontom a fogyást pár napig, amíg megint el nem érem azt a súlyt, amihez tartanom kell magam az adott napon. (biztosan túl bonyolult így elmagyarázni, lehet, kevéssé érthető, ezért kicsit felvázolom.

Nézzük:

2022. március 01-én, kedden voltam = 104 kiló.

2022. március 07-én, hétfőn a súlyom már 105 kiló volt, ez egyértelmű hízás.

---

itt kezdtem el részekre bontani a napokat,

2022. március 08-án, kedden a súlyomnak már fél kilóval kevesebbnek kell lennie, mint előző nap volt = 104.5 kiló

2022. március 09-én, szerdán ismét fél kilóval kevesebb kell legyek = 104 kiló

2022. március 10-én, csütörtökön a súlyom = 103.5 kiló kell legyen (fél kilóval ismét kevesebb, mint előző nap)

2022. március 11-én pénteken a súlyom = 103 kiló lesz.

2022. március 12-én, szombaton = 102.5 kiló az ideális.

2022. március 13-án, vasárnap pedig elérem a március 15-ére tervezett súlyt, a 102 kilót.

---

2022. március 14-én, hétfőn is lesz nap, felszabadult egy napom, lehet regenerálódni, pihenni másnapig. 

---

2022. március 15-én a súlyom természetesen = 102 kiló kell, hogy legyen. 

Innentől kezdve pedig minden visszaáll a lazább fogyásra, amit eredetileg is beterveztem magamnak. Ha meginognék, újra részekre kell szedni a hetet, külön fel kell tüntetni minden egyes napot egészen addig, míg vissza nem áll a helyes fogyási ritmus.

Nem tudom, hogy elég érthető volt-e amit leírtam, bízom benne, hogy átlátható. Március 15-től már megint csak 1-én, 15-én és hó végén írom a súlyokat (kivéve ugye, ha meginognék.) - nem is kell írnom, mert ugye előre be van tervezve minden egyes hét. :)

----------

Rém egyszerű a kivitelezése, csak leírva tűnhet kicsit bonyolultnak.

----------

A mai motiváló mondatunk a következő:

Találd meg az egyensúlyt a mindennapjaidban. :)

Hallgass meg egy dalt, mert lehet, hogy kicsit belebonyolódtam a magyarázatba, s legyen szép a napod! :)

 

 

 

komment
süti beállítások módosítása