Együtt sikerülni fog!

Még egy tipp a súlyunk ellenőrzésére. (Csinálj mindennap magadról szelfi fotót!)

2022/05/23. - írta: RiaRia

lotus-gaa293ee31_640.jpg

Azt hiszem, még nem írtam, hogy hetente van mérlegelés, és ez a nap szerda reggel lesz. Ilyenkor, mikor nem tudom konkrétan a napi súlyomat, bepánikolok egy kicsit, és azt hiszem, hogy nagyon-nagyon kövér vagyok, ami igaz is a maga módján.

Amit a tükörben látok, az nem ad okot semmilyen biztató gondolatra, és az az igazság, hogy nem is tudom már, hogyan is néztem ki 90 kilósan, vagy 80 kilósan. A nagy-nagy hízásom óta ugye csak 80 kg-ig sikerült letornászni a súlyomat, de már az is nagyon régen volt. Úgyhogy csak egy nagy testet látok esténként a tükörben, mikor aludni megyek. Még egyet kipróbálok magamon, ezt nemrégen már csináltam. Szelfi fotókat készítek magamról mindennap ugyanabban az időben, ugyanabban a ruhában. Ez mérleg nélkül is jól fogja mutatni ha változok, mondjuk a jó irányba. Legyünk csak optimisták.! :)

Nem is hittem, hogy ennyire fog hiányozni a napi mérlegelés, de tiltó listán van, illetve be van határolva, hogy melyik napon mérhetem meg magam. Ezért csak akkor nézek jó alaposan a tükörbe, amikor azt a bizonyos szelfi fotót megcsinálom magamról. Este egyébként is minden csalóka. Ingadozik a súlyunk még napközben is. Ezért így egy kicsit most megnyugodtam, hogy van egy menedékutam. A ruhapróba egyébként sincs tiltva, és nem is lenne értelme.

Úgy látszik, korlátok nélkül nem lehet lefogyni. Most direkt nem nézek körül az interneten, milyen diéták is keringenek, amik jelenleg divatosak, mert ennek sincs semmi értelme számomra most. Aminek van értelme, és ami rendszeres, az a napi 3x-i étkezés, semmi nasi nincsen, ha kis szelet csoki vagy egy gombóc fagyi van, az az ebéd után van. Ma sem kértem efféléket, mégis kaptam. :) Ha túl hosszú ideig vonunk meg magunktól valamilyen ételt, falásroham alakulhat ki. Nem éri meg kockáztatni. Amióta a lányomnál vagyok, nem volt falánksági rohamom. És ez nálam már nagy szó!

Jelenleg itt tartok, ki tudja hány kilónál, de hamarosan lehull a lepel erről is. :)

A mai motiváló mondatunk a következő lehetne:

Bízz magadban! Bízz az erődben! Több van benned, mint ahogy azt gondolod magadról. :)

Hallgass meg egy dalt, és Ne add fel! ... ,(csak ha bélyeg van rajta.) :) 

 

 

 

komment
süti beállítások módosítása