Együtt sikerülni fog!

Ha szerda, ... akkor mérlegelés! :)

2022/06/15. - írta: RiaRia

flowers-gc8bbdbbd6_640.jpg

Szerda van! :) Juppii!!! :) 97.5 kiló a mérlegelésem ma reggel. Ez fantasztikus! Pedig úgy éreztem, hogy nemigen ment le rólam súly. 

Tegnap nagyon magam alatt voltam, de azért meg tudtam főzni, zöldséglevest ettünk főételnek, és mivel nagyon meleg volt, dinnyét ettünk még, sárgadinnyét is meg görögdinnyét is. Este főtt tojás volt (sok), nagyon sok zöldfélével, és kenőmájas kenyérrel. Mára kicsit helyrebillentem, de nem az igazi még a közérzetem. Ezért lenne jó az a blog, amit beígértem, ha 100 kiló alá kerülök, az érzelmekről. Lehet, köze van hozzá a fogyásomnak is, sőt, biztosan, mert pszichésen is jól kell tudni feldolgozni az egész életmódváltást.

Túl sokat most nem tudok írni, mert fent van a pici baba, és bármikor kellhetek én is segítségnek. De nagyon örülök, hogy lefelé haladok a súlyranglétrán. :) 

Az a rossz, hogy a bőröm azért megsínyli ezt a fogyogatást, itt-ott kezd beráncosodni, de idősödöm is, és hát, ez ezzel jár. Eddig még csak az alkaromon vettem észre ilyet, de ha tovább fogyok, valószínű, hogy máshol is jelentkezni fog. Volt idő, mikor pont emiatt nem akartam fogyni, mert tudtam, hogy ez lesz belőle ilyen nagy súlyfeleslegnél. Még a tornáig sok idő van, még nem tudom elkezdeni, de ma megyünk sétálni délután. 

Azért sokkal könnyebb így, ilyen súllyal létezni, mint akár 5 kilóval súlyosabban is. Aki nincs még elhízva, nagyon vigyázzon magára, mert olyan könnyen elszaladhat velünk a ló, hogy nem is vesszük észre. Vigyázzunk az egészségünkre! :)

A ma reggeli motiváló mondatunk a következő:

Higgy a változásban és abban, hogy van ehhez elég erőd is! :) Mindig tudunk szerezni magunknak egy kis plusz energiát, ha arra van szükségünk. :)

 

 

 

komment
süti beállítások módosítása