Együtt sikerülni fog!

Kellenek fogódzók az életünkben.

2023/11/19. - írta: RiaRia

flowers-8309995_640.jpg

Még nem vagyok stabil, de lényegesen jobban vagyok, mint voltam, így már építkezni tudok felfelé. Mindig ki kell találni valamit, ha megreked az életünk valahol. Vissza-visszatérünk ugyanoda, és mindig új dolgokra kell lelnünk, hogy egy klassz életet élhessünk.

Vannak kapaszkodók az életünkben, az életünk során, amikre bátran rábízhatjuk magunkat. Ez mindenkinél más és más tud lenni, de ezek mindig olyan stabil dolgok, amik szinte le vannak betonozva a földbe, ezekre mindig bátran hagyatkozhatunk ha megrekedünk valahol. Nekem ilyen a cukorbetegeknek javasolt étrend is például, mert be kell valljam őszintén, hogy nem jött be hosszú távon az időszakos böjtölés nekem. Amire tudok teljes mértékben támaszkodni, az a cukorbetegeknek javasolt étrend. Erről van papírom, van kalóriatáblázatom, és elég csak a szénhidrátot számolni, meg a kalóriát, a többi automatikusan adja majd magát. Nem kell mással trükköznöm, épp elég erre figyelni. Ezt már kidolgoztam annyira, hogy mindig minden esetben vissza tudok térni ehhez az étrendhez, mindig stabilan mutatja fehéren-feketén, hogy mi a helyzet, ha elvetem a sulykot. És ezt a dietetikusok is bátran ajánlják mind a cukorbetegeknek, mind megelőzés céljából. Szóval megint itt tartok, de közben okosodom, fejlődöm és már nem futok bele ugyanabba a hibába századjára. Tudom, hogy mit ehetek, kitapasztaltam, hogy mi jó az én szervezetemnek és tudom, hogy mit szeretek enni, és ezek közül válogatom ki azokat az ételeket, amiket eszek egy nap. 

Sajnos kaptam egy olyan gyógyszert, ami olyan brutál módon tud étvágyat csinálni, hogy alig tudok megküzdeni vele, most épphogy tudom tartani egy bizonyos szinten a súlyomat. Már ez is nagy szó, mert eddig csak fölfelé ment a súlyom, de meg tudtam állítani a folyamatot, és most már lefelé építkezem, amit mozgással segítek még. A tajcsi meg a gyógytorna azok, amik még kisegítenek engem, hogy stabil tudjak maradni és ne veszítsem el a fejem. Én ezekbe kapaszkodom, ezekhez tudok mindig visszatérni, és ezekben látom a jövőt is magamnak. Ezt ajánlották a Dietetikai tanácsadáson is, és nekem is megtetszett ez a fajta étrend, mert ehhez vannak könyveim is, amiket már kidolgoztam és ezekre tudok építkezni. Itt van még a gyaloglás, ami vonz, de ezt még nem tudtam teljes mértékben jól alkalmazni. De ugyanilyen jó a helybenjárás is, de csak olyan szinten, amilyen szinten ez nekünk jólesik. 10-15 percig mindenki tud helybenjárni, és ez a tizenöt perc már elég ahhoz, hogy meghozza a kedvünket a többi mozgásformához is.

Úgyhogy most itt tartok, az a feladatom, hogy úgy étkezzem, hogy finom tápláló ételeket egyek, amik belülről segítik a szervezetem munkáját. Hosszú távon most csak ezt tudom elképzelni. Lehet, hogy mindig is a kitartásommal lesz a baj, de nem adom fel, mert fogyni szeretnék, még ha nem is tudok sokat felmutatni jelen pillanatban. Azt látni lehet, hogy ez másnak is komoly gondot okoz, mert akkor nem születne annyi fogyókúrás könyv, és nem próbálnának annyian fogyózni, meg életmódot váltani, mikor melyik sikerül. Keress te is kapaszkodókat az életedben, olyanokat, amik bármikor megállják az életben a helyet, és bátran rájuk mered bízni magadat. Szükség van ilyen fogódzókra, ezt el kell hogy ismerjük. :)

 

 

komment
süti beállítások módosítása