Együtt sikerülni fog!

Ki kell tartani a végsőkig.

2017/05/16. - írta: RiaRia

rough-horn-2146181_640.jpg

Híztam kicsit, most vagyok 98.3 kiló. Gyalogoltam tegnap félórát, viszont a szobabicaj elmaradt. Nem szabad kihagyni egy napot sem mozgás nélkül, ha nem is teljesítem a 15 percet, legalább 10 percet kibírtam volna. Most, hogy felébredtem éjszaka, hirtelen "felindultságomban" gyorsan megettem egy banánt, amit szintén nem kellett volna. Remélem, hogy nagyon nem látszik majd meg reggel. Nem szoktam banánt enni, nem tudom, mi fogott el, hogy mégis megettem. A mai menü 1200 kalória alatt van, a kereten belül. Nézzük csak:

Étrend:

Reggeli: 5dkg kenőmájas (167 kal), + 5dkg félbarna kenyér (123 kal), + 1db zöldpaprika (10 kal),

Tízórai: 1 közepes alma (95 kal), + 1db puffasztott rizs (36 kal),

Ebéd: 200g rakott karfiol (257 kal), + 2dl paradicsomlé (38 kal),

Uzsi: 200g natúr joghurt (148 kal), + 1db puffasztott rizs (36 kal),

Vacsora: 1db (80g) melegszendvics (218 kal), + 200g fejes saláta (34 kal),

__________

Összesen: 1161 kalória

Mozgás 10 perc szobabicaj,

44% szénhidrát, 18% fehérje, és 38% zsír, (ami megfelel 50g fehérjének, 120g szénhidrátnak, és 47g zsírnak),

__________

A zsír most is kicsit több, (11g-mal), de hagyom így az étrendet, mert dietetikusok állították össze, és a kalóriaérték az a határon belül van. A szobabicajjal kell ellensúlyozni a többletet. Most kb. jó két hónapig csak dietetikusok által összeállított menütervet fogok írni, mert van étrendmintám. Azután is lehet, hogy folytatom, de akkor már bőven benne leszünk a nyárban, és olyankor gyümölcskúrát szoktam tartani, ha sok gyümölcsünk terem. Vagy lehet előlről kezdeni az étrendmintát, az is jó megoldás. Már ez a 3. nap, mikor a dietetikusok által írt mintát írom. De ezt azt hiszem, észre is lehetett venni, nem a saját magam által kitalált étrend szerepel.

__________

Mai motivációs mondat a következő: AHHOZ, HOGY MEGTARTSD AZ ELÉRT SÚLYT, MÁSKÉPP KELL GONOLKODNOD!

__________

A régi énedet újra kell cserélni. Gondolj bele, hogy mi a dédelgetett jövőképed. Azt hiszem a cél az egészséges hosszú élet. Ha régebben túlsúlyosnak láttad magad, meg kell barátkoznod az új éneddel. Tudod magadról, hogy meg tudsz változni. Ezért így is kell gondolkodnod.

Csak akarni kell, és a test minden akadályt legyőz! :)

Hallgass meg egy dalt, és változtass ott, ahol kell. :)

 

 

komment
süti beállítások módosítása